Care

Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

 

To keep your ICT infrastructure stable, fast and efficient and to maximise the benefits, proper management is a must. The specialists of BKM can shoulder this entire burden - or just some of it. You can order à la carte from a wide range of support services, guaranteed by the expertise of our IT specialists. You can choose the service level agreement (SLA) that best suits you.

These are our care services in a nutshell:

  • Access to the call desk
  • 24/7 proactive monitoring
  • Monthly reports with trend analysis of your ICT infrastructure
  • Remote control software to take over your systems and devices remotely
  • Troubleshooting advice: in case of a problem, it  is quickly linked to the correct knowledge base article whereby the resolution time is reduced to a minimum
  • Licences for anti-virus and anti-malware (if applicable)
  • Service review meetings: based on our trend analysis of your infrastructure, we will discuss with you our recommendations to achieve an up-to-date and efficient operation
  • Proactive maintenance: to always keep your infrastructure running in optimal conditions, together with a network operations centre, we guarantee proactive management of your ICT infrastructure
  • Incident management: in the Gold 8x5 formula, we are ready to resolve any problems with your back-office infrastructure during business hours, 5 days a week. In the Gold 24x7 formula that is even extended to 7 days per week, day and night.
BKM Care

Do you want to know more about our CARE services?

Our specialists will be pleased to advise you.

CONTACT OUR EXPERTS