Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

 

Customer Interaction Center

When customers, suppliers or partners contact your business, you want to contact them in the fastest way possible, through the most appropriate communication channel and via the best qualified employee. By implementing a Customer Interaction Centre, also known as a contact centre, we completely fulfil this need and you realise a double advantage.

Klantentevredenheid te optimaliseren

You create the ultimate customer experience, while optimising the available people and resources at the same time.. Furthermore, extensive reporting provides you with a clear overview of the number of answered and missed calls, the level and speed of service-provision, staff performance, and so on. This is information that allows you optimise the service of your contact centre - and therefore increase customer satisfaction. Because of the strategic role a contact centre plays, your business has the opportunity to optimise customer satisfaction, to increase sales, to reach new customers and to reduce operating costs. BKM can offer you a wide range of creative solutions regarding multimedia contact centres tailored to your needs and wishes.

Do you want to know how this solution can improve the working of your organization?

Our specialists will be pleased to advise you.

CONTACT OUR EXPERTS