Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

 

New Way of Working

The new way of working is especially "Smart, Efficient and Effective."

At BKM, mobility and flexibility go hand-in-hand. The way in which we communicate with each other has dramatically changed in recent years. It even has its own term: The New Way of Working.

For many people, this new way of working means being able to login to the company network any time, anywhere and then use mail, documents and tools. The ease-of-use of smart phones and tablets accelerates this new development. You trusts that you can be contacted, irrespective of the place where you are located and regardless of the device at hand. Therefore, BKM also offers the functionality of Unified Communications & Collaboration to mobile users. Never again will you miss any communication with colleagues, customers or suppliers when you are on the road, with a customer or at home. We transfer messages through channels such as e-mail, voicemail, SMS or instant messaging together in one mailbox. Additionally, you can also choose a single number on which you can always be contacted. Moreover, you determine when, by whom and how you can be contacted.

Do you want to know how this solution can improve the working of your organization?

Our specialists will be pleased to advise you.

CONTACT OUR EXPERTS