Communication with staff, customers, suppliers and partners uses the most diverse channels. BKM brings all that media - telephone, email, fax, instant messaging, social media, video, document sharing - together for you in one easy-to-use interface. Through Unified Communications, BKM ensures that you remain accessible at the times and through the channels that you choose.

Collaboration tools

Collaboration tools are applications that allow you to work with others more efficiently. These include tools for presence management, web collaboration and video conferencing. Using these solutions allows you to spend your time more efficiently. Fewer journeys result in time and cost savings. Your ecological footprint will reduce significantly.

Unified Communication & Information

Collaboration and communication are of paramount importance to reach your customers, colleagues, suppliers or other contacts faster and more efficiently; that is why it is also important that you can use document sharing via our tools, leading us on to Unified Communication & Information. Other solutions such as click-to-dial, Presence Based Routing, CRM integration, Business Intelligence reports, etc. are solutions that ensure you can provide your customer with a better service. They increase the efficiency and productivity of your business, reduce the complexity of your communication tools and at the same time, allow you to reduce costs. Furthermore, we can take responsibility for the entire management and maintenance of your communications infrastructure, so you can focus on your core activities.

Waarom kiezen voor UCC? 

Meer productvititeit

Uw medewerkers kunnen snel en eenvoudig collaboration-sessies opzetten of inloggen in een sessie. Ongeacht of deze vooraf gepland is of ad-hoc wordt opgezet. Personen en werkgroepen (intern en extern) kunnen zo bijeenkomen, ideeën delen en werken aan gezamenlijke projecten. De samenwerking tussen, en de productiviteit van de medewerkers zal verhogen door communicatie eenvoudig te maken, workflows te beheren en doordat men gebruik kan maken van alle types media en devices.

Betere bereikbaarheid

Communicatie is ondertussen veel meer dan de telefoon op uw bureau. Goede bereikbaarheid betekent dat u in één keer antwoord hebt op uw telefoontjes, e-mail of chat. Hiervoor werken uw medewerkers online samen, van thuis uit, op het werk of onderweg.

Kostenbesparing

Laat uw medewerkers eenvoudiger communiceren en verlaag daarmee reistijd en kosten en verhoog uw productiviteit. 

Eenvoudige implementatie en beheer

Met Unified Communications kunnen uw IT-beheerders alle collaboration tools van uw organisatie beheren via één gebruiksvriendelijke web interface. De op functie gebaseerde templates vereenvoudigen het toevoegen van nieuwe gebruikers en applicaties, waardoor de volledige oplossing kan worden verzorgd vanuit de active directory. 

 

 

Unified Communication & Collaboration

Do you want to know how this solution can improve the working of your organization?

Our specialists will be pleased to advise you.

CONTACT OUR EXPERTS