Dankzij een doorgedreven admin-opleiding kunnen we de telefooncentrale volledig zelf beheren

Cher client,

Hexacom a ouvert l'année 2016 avec une annonce remarquable : elle allait être rachetée par BKM. La raison de la fusion de ces deux sociétés cosectorielles revêtait un caractère stratégique. Le marché télécom et IT connaît une phase de consolidation ces dernières années, et cette tendance se poursuit. L'élargissement d'échelle est une condition sine qua non pour soutenir la croissance de ce secteur et pour continuer à proposer à sa clientèle de nouvelles solutions et un soutien technologique adéquat. Grâce à cette fusion, BKM et Hexacom couvrent tout le marché belge depuis les bureaux de Hasselt, Steenokkerzeel et Gand. 150 collaborateurs spécialisés sont au service d'environ 16.000 clients issus de secteurs variés.

Nouvelle entreprise, riche histoire

Nous prenons donc un nouveau départ le 1er avril 2017, mais l'expertise et la qualité qui nous caractérisent restent bien évidemment inchangées. La même équipe de collaborateurs expérimentés et spécialisés continuera à vous assister et votre personne de contact reste elle-aussi la même. Notre priorité absolue reste de vous proposer des solutions de qualité qui répondent parfaitement à vos besoins ICT.

Cordialement,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

Assa Abloy is de grootste leverancier van intelligente sluit- en veiligheidsoplossingen ter wereld. Hun oplossingen voldoen aan de hoge eisen van de eindgebruiker met betrekking tot veiligheid, beveiliging en gebruiksgemak. Vanaf de oprichting in 1994 is de Assa Abloy groep gegroeid van een regionaal bedrijf met 4700 medewerkers tot een internationale groep bedrijven met een personeelsbestand van 44000 medewerkers. 

Frederik Wittouck – Seamless Flow Manager Benelux – vertelt ons over de implementatie van de nieuwe telefonie-oplossing en de voordelen die hij ondertussen heeft ondervonden.

“ASSA ABLOY had nood aan een moderne telefonie-oplossing ter vervanging van de bestaande oudere telefooncentrale. We zochten een flexibele oplossing waarbij we een gepersonaliseerde callflow konden instellen om een goede doorstroming van de binnenkomende oproepen te realiseren. Daarnaast zochten we een doordachte oplossing om onze beide sites (in Wemmel en Nieuwpoort) met elkaar te verbinden.”

"BKM heeft met hun oplossing onze verwachtingen zeker ingelost. Dankzij de overschakeling naar een andere operator hebben we fors kunnen besparen op onze gesprekskosten. Alle overtollige ISDN-lijnen hebben we bovendien vervangen door één SIP trunk.

“Het IP telefonieplatform integreert naadloos de beide sites en maakt ze redundant. We integreerden ook onze faxlijnen, waardoor een binnenkomende fax naar een mailbox doorgestuurd wordt, wat resulteert in een bijna paperless omgeving.”

“Een ander belangrijk voordeel voor ons is het eigen beheer van de telefooncentrale. Eén van onze IT-engineers heeft een doorgedreven admin-opleiding gevolgd en is nu in staat de centrale volledig zelf te beheren.”

“De samenwerking ging bijzonder vlot. Een goede communicatie met de projectleiding en de service engineers, een planning die gerespecteerd werd,… We kunnen niet anders dan positief zijn.”

BLIJF OP DE HOOGTE

Wij houden onze klanten up-to-date met de BKM Update.

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF