Care
Om uw ICT-infrastructuur stabiel, snel en efficiënt te houden én optimaal te laten renderen, is degelijk beheer een must.
De specialisten van BKM bieden u op dit vlak gedeeltelijke of totale ontzorging. U kunt à la carte een beroep doen op een uitgebreide waaier aan ondersteunende diensten gewaarborgd door de deskundigheid van onze ICT-specialisten. Daarbij kiest u zelf het service level agreement (SLA) dat het best bij u past.
Dit zijn onze care-diensten in een notendop:
- Toegang tot de calldesk
- 24/7 proactieve monitoring
- Maandelijkse rapportage met trendanalyse van uw ICT-infrastructuur
- Remote control software om uw systemen en toestellen vanop afstand over te nemen
- Troubleshooting advies: in geval van een probleem wordt dit snel gelinkt aan het juiste knowledge base artikel waardoor de oplostijd wordt herleid tot een minimum
- Licenties voor antivirus en antimalware (indien van toepassing)
- Patch whitelisting: alle Microsoft beveiligings‑patches worden gecontroleerd
- Service review meetings: we bespreken met u op basis van een trendanalyse van uw infrastructuur onze adviezen om te komen tot een up-to-date en performante werking
- Proactief onderhoud: om uw infrastructuur altijd in de meest optimale omstandigheden te laten functioneren, staan we samen met een network operations center in voor het proactieve beheer van uw ICT-infrastructuur
- Incident Management: bij de formule Gold 8x5 staan we tijdens de kantooruren 5 dagen per week paraat om eventuele problemen met uw backoffice-infrastructuur op te lossen. Bij de formule Gold 24x7 is dat zelfs 7 dagen per week dag en nacht.