Kwaliteitsgarantie

Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

Competence Center 

Een aanpassing of vernieuwing van uw telefooninfrastructuur is niet enkel een verandering op vlak van technologie, het houdt ook een andere manier van werken in. Een team van gemotiveerde trainers zal u bijstaan de nieuwe technologie maximaal te benutten en dit aan de hand van een opleiding. De focus ligt hier voornamelijk op de eindgebruikers en beheerders van de infrastructuur. BKM beschikt hiervoor over een volledig ingerichte opleidings- en demo-infrastructuur in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. Wenst u een training op maat bij u op kantoor, dat kan natuurlijk ook.

Q-For – KMO portefeuille

50% terugbetaald

Bij de aanschaf van een telefooncentrale wordt in ons trainingscenter of bij de klant steeds een opleiding voorzien. Steeds meer klanten schrijven zich ook in op ‘opfrissingcursussen' waar de belangrijkste zaken worden herhaald en op een aantal punten dieper kan worden ingegaan. Het geven van trainingen is op die manier een belangrijke activiteit geworden bij BKM. Hoog tijd dus om deze trainingen verder professioneel te omkaderen. We deden hiervoor een beroep op Management Information, een onafhankelijke organisatie die zich o.a. bezig houdt met het certifiëren van opleidingscentra. Met het toekennen van het Q-for certificaat bevestigt een onafhankelijke organisatie dat onze telecomtrainingen van een hoge kwaliteit zijn. Maar er is meer. Dankzij deze certificatie kan u ook tot 50% van de kost van de trainingen terugbetaald krijgen via de KMO-Portefeuille.

 

BKM: 

Registratienummer: 

DV.O225576

 

BLIJF OP DE HOOGTE

Wij houden onze klanten up-to-date met de BKM Update. 

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF