Kwaliteitsgarantie

Competence Center 

Een aanpassing of vernieuwing van uw telefooninfrastructuur is niet enkel een verandering op vlak van technologie, het houdt ook een andere manier van werken in. Een team van gemotiveerde trainers zal u bijstaan de nieuwe technologie maximaal te benutten en dit aan de hand van een opleiding. De focus ligt hier voornamelijk op de eindgebruikers en beheerders van de infrastructuur. BKM beschikt hiervoor over een volledig ingerichte opleidings- en demo-infrastructuur in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. Wenst u een training op maat bij u op kantoor, dat kan natuurlijk ook.

Q-For – KMO portefeuille

50% terugbetaald

Bij de aanschaf van een telefooncentrale wordt in ons trainingscenter of bij de klant steeds een opleiding voorzien. Steeds meer klanten schrijven zich ook in op ‘opfrissingcursussen' waar de belangrijkste zaken worden herhaald en op een aantal punten dieper kan worden ingegaan. Het geven van trainingen is op die manier een belangrijke activiteit geworden bij BKM. Hoog tijd dus om deze trainingen verder professioneel te omkaderen. We deden hiervoor een beroep op Management Information, een onafhankelijke organisatie die zich o.a. bezig houdt met het certifiëren van opleidingscentra. Met het toekennen van het Q-for certificaat bevestigt een onafhankelijke organisatie dat onze telecomtrainingen van een hoge kwaliteit zijn. Maar er is meer. Dankzij deze certificatie kan u ook tot 50% van de kost van de trainingen terugbetaald krijgen via de KMO-Portefeuille.

 

BKM: 

Registratienummer: 

DV.O225576

 

BLIJF OP DE HOOGTE

Wij houden onze klanten up-to-date met de BKM Update. 

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF