
Via onze BKM-Orange VoIP assessment kom je te weten of jouw netwerk voldoende bandbreedte en een optimale gesprekskwaliteit kan garanderen om jouw VoIP-platform optimaal te laten renderen. Een slechte gesprekskwaliteit kan namelijk al snel resulteren in gefrustreerde werknemers, ontevreden klanten en verloren inkomsten.
Met onze BKM-Orange VoIP assessment simuleren we een aantal VoIP-gesprekken en controleren we de kwaliteit van jouw bestaande internetverbinding aan de hand van een aantal variabele parameters zoals beschikbare bandbreedte, jitter, latency en packet loss. Het zijn namelijk net die variabelen die de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw connectiviteit sterk beïnvloeden. Hoe meer gelijktijdige gesprekken je immers wil voeren, hoe meer bandbreedte je nodig hebt. Maar ook de snelheid en nauwkeurigheid is van cruciaal belang. Jitter, packet loss en latency kunnen namelijk resulteren in een ondermaatse gesprekskwaliteit.
Voor de meest nauwkeurige resultaten dien je verbonden te zijn met het vaste netwerk. Kies jouw telefonieplatform, selecteer het aantal gelijktijdige gesprekken die je wenst te voeren en start de assessment.