De manier waarop klanten vandaag de dag contact opnemen is aanzienlijk veranderd. Het is belangrijk dat je als bedrijf op een adequate manier reageert om de customer experience hoog te houden.

  • 58% neemt contact op via chat
  • 38% neemt contact op via SMS
  • 74% gebruikt drie of meer kanalen om contact op te nemen
  • 76% meer web self-service portalen

Om hieraan te voldoen, kan je gebruik maken van een omnichannel strategie, waardoor jouw medewerkers naadloos kunnen schakelen tussen spraakoproepen, e-mail, sms, webchat en social media. Op die manier sta je jouw klanten te woord op de manier waarop zij verkiezen en werk je proactief mee aan een verbeterde customer experience.

Een Contact Center is een wezenlijk onderdeel van een omnichannel strategie. Onze Contact Center oplossingen zijn bijzonder geavanceerd en bieden een passend antwoord binnen jouw omnichannel strategie:

  • Inkomende, uitgaande en self-service routering van alle digitale media
  • Unified agent desktop applicatie
  • Webchat
  • Rapportage en bewaking
  • Omnichannel routing

Overtref de verwachtingen van klanten

Behoud klanten en trek nieuwe klanten aan door ze de vrijheid te geven contact met jouw organisatie op te nemen via het toestel en medium naar keuze.

Effectiviteit meten en beheren

Rapportagetools om de productiviteit te meten en beheertools om de effectiviteit te vergroten.

Succes behalen

Verhoog de tevredenheid van de klant, verlaag de inspanning voor de klant en verbeter jouw webconversiescores.

Wil je graag weten hoe deze oplossing de werking van jouw onderneming kan optimaliseren?

Onze specialisten staan je graag te woord.

NEEM CONTACT MET ONZE EXPERTS