Als ondernemer hoef je je eigenlijk niet te bekommeren om de keuze van een bepaalde technologie. Op basis van een schets van jouw onderneming tekenen wij het aangewezen ecosysteem van tools en technologieën uit. Die setting ziet er dus niet standaard overal hetzelfde uit, maar resulteert in maatwerk.
Naast onze Cloud Telephony oplossing, bieden we ook daarom ook telefooncentrales on premise of hybride aan.
Waarom kiezen voor een on premise of hybride systeem?
- Hergebruik van materialen. In enkele gevallen is het niet mogelijk om bestaande hardware of verouderde bekabeling te gebruiken bij de migratie naar een Cloud Telephony platform.
- Op maat van uw bedrijf. Indien je kiest voor een telefooncentrale on premise of hybride dan kunnen we het systeem volledig aanpassen aan jouw behoeften. Denk maar aan integratie met diverse CRM- en ERP-pakketten, of aan de implementatie van een Contact Center.
Webinar | Hybride werken, is jouw bedrijf er klaar voor?
Herbekijk alvast ons webinar rond het hybride werken voor meer inspiratie.