Unified Communication & Collaboration solutions

Vlotte en efficiënte communicatie tussen collega’s, klanten, leveranciers en partners is uiterst belangrijk voor elk bedrijf. Binnen ons portfolio van Unified Communications & Collaboration solutions bieden we u een brede waaier aan mogelijkheden zowel cloud, on-premise als hybride.

De communicatie met medewerkers, klanten, leveranciers en partners loopt via de meest uiteenlopende kanalen. BKM brengt al die media – telefoon, e-mail, fax, instant messaging, social media, video, document sharing – voor u samen in één gebruiksvriendelijke interface. Via Unified Communications zorgt BKM ervoor dat u bereikbaar blijft op de momenten en via de kanalen die u zelf verkiest.

Cloud is vandaag niet meer weg te denken uit onze samenleving. Traditionele software wordt steeds vaker ingeruild voor virtuele varianten en data wordt online bewaard in plaats van op lokale servers. Dit leidt meestal tot een aanzienlijke kostenbesparing en een eenvoudig beheer voor de IT-afdeling.

Het nieuwe werken is vooral “Slim, Efficiënt en Effectief”.

Bij BKM gaan mobiliteit en flexibiliteit hand in hand. De manier waarop we vandaag met elkaar in contact treden is de laatste jaren dramatisch aangepast. Er bestaat zelfs een eigen term voor: Het Nieuwe Werken.

Wanneer klanten, leveranciers of partners contact opnemen met uw bedrijf, wilt u ze op de snelst mogelijke manier te woord staan, via het best passende communicatiekanaal en via de best gekwalificeerde medewerker.

Met de implementatie van een contact center vullen we die behoefte voor u compleet in.

De tijd dat elke medewerker een vaste werkplek had op kantoor is verleden tijd. Vandaag werken we in een open ruimte en maken we gebruik van flexdesks. ’s Ochtends kiest iedereen zijn werkplek voor de dag. Mobiliteit binnen het kantoor gebouw is niet meer weg te denken. BKM biedt u een brede waaier aan mogelijkheden om draadloos te werken op kantoor. Denk daarbij aan DECT, SIP DECT, Voice Over Wifi,..