Customer Interaction Center

Wanneer klanten, leveranciers of partners contact opnemen met uw bedrijf, wilt u ze op de snelst mogelijke manier te woord staan, via het best passende communicatiekanaal en via de best gekwalificeerde medewerker.

Met de implementatie van een contact center vullen we die behoefte voor u compleet in en realiseert u een dubbel voordeel. U creëert de ultieme customer experience, terwijl u tegelijk de beschikbare mensen en middelen optimaal inzet. Een uitgebreide rapportering bezorgt u bovendien een duidelijk overzicht van het aantal behandelde en gemiste oproepen, de graad en snelheid van de dienstverlening, de prestaties van de medewerkers, enzovoort. Het is informatie die u toelaat de dienstverlening van uw contact center – en zo de klantentevredenheid – verder te optimaliseren.

Klantentevredenheid te optimaliseren

Door de strategische rol die een contact center speelt, krijgt uw bedrijf de kans om klantentevredenheid te optimaliseren, de omzet te verhogen, nieuwe klanten te bereiken en de exploitatiekosten te beperken. BKM biedt u een ruim gamma aan creatieve oplossingen op maat van uw noden en wensen op het vlak van multimedia contact centers.

Wilt u graag weten hoe deze oplossing de werking van uw onderneming kan optimaliseren?

Onze specialisten staan u graag te woord.

NEEM CONTACT MET ONZE EXPERTS