UCC

De communicatie met medewerkers, klanten, leveranciers en partners loopt via de meest uiteenlopende kanalen. BKM brengt al die media – telefoon, e-mail, fax, instant messaging, social media, video, document sharing – voor u samen in één gebruiksvriendelijke interface. Via Unified Communications zorgt BKM ervoor dat u bereikbaar blijft op de momenten en via de kanalen die u zelf verkiest.

Collaboration tools

Collaboration tools zijn applicaties die u toelaten efficiënter samen te werken. Het gaat onder meer om tools voor presence management, web collaboration, document sharing en video conferencing. Met die oplossingen kunt u uw tijd efficiënter benutten. Minder verplaatsingen zorgen voor tijdwinst en kostenreductie. Uw ecologische voetafdruk vermindert aanzienlijk.

Unified Communication & Information

Samenwerking en communicatie zijn van primordiaal belang om efficiënter en sneller uw klanten, collega’s, leveranciers of andere contacten te woord te staan en daarom is het ook belangrijk dat je aan document sharing kan doen via onze tools en dan spreken we over Unified Communication & Information. Andere oplossingen zoals click-to-dail, Presence Based Routing, CRM integratie, Business Intelligence rapporten,… zijn oplossingen die er voor zorgen dat u een  betere dienstverlening aan uw klant kan geven. Ze  verhogen de efficiëntie en de productiviteit van uw onderneming, reduceren de complexiteit van uw communicatiemiddelen en laten u tegelijk toe om de kosten te beperken. Bovendien kunnen wij instaan voor het volledige beheer en onderhoud van uw communicatie-infrastructuur, zodat u zich kunt focussen op uw kerntaken.

Waarom kiezen voor UCC? 

Meer productvititeit

Uw medewerkers kunnen snel en eenvoudig collaboration-sessies opzetten of inloggen in een sessie. Ongeacht of deze vooraf gepland is of ad-hoc wordt opgezet. Personen en werkgroepen (intern en extern) kunnen zo bijeenkomen, ideeën delen en werken aan gezamenlijke projecten. De samenwerking tussen, en de productiviteit van de medewerkers zal verhogen door communicatie eenvoudig te maken, workflows te beheren en doordat men gebruik kan maken van alle types media en devices.

Betere bereikbaarheid

Communicatie is ondertussen veel meer dan de telefoon op uw bureau. Goede bereikbaarheid betekent dat u in één keer antwoord hebt op uw telefoontjes, e-mail of chat. Hiervoor werken uw medewerkers online samen, van thuis uit, op het werk of onderweg.

Kostenbesparing

Laat uw medewerkers eenvoudiger communiceren en verlaag daarmee reistijd en kosten en verhoog uw productiviteit. 

Eenvoudige implementatie en beheer

Met Unified Communications kunnen uw IT-beheerders alle collaboration tools van uw organisatie beheren via één gebruiksvriendelijke web interface. De op functie gebaseerde templates vereenvoudigen het toevoegen van nieuwe gebruikers en applicaties, waardoor de volledige oplossing kan worden verzorgd vanuit de active directory. 

 

 

Unified Communication & Collaboration

Wilt u graag weten hoe deze oplossing de werking van uw onderneming kan optimaliseren?

Onze specialisten staan u graag te woord.

NEEM CONTACT MET ONZE EXPERTS