Dankzij een doorgedreven admin-opleiding kunnen we de telefooncentrale volledig zelf beheren

Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

Assa Abloy is de grootste leverancier van intelligente sluit- en veiligheidsoplossingen ter wereld. Hun oplossingen voldoen aan de hoge eisen van de eindgebruiker met betrekking tot veiligheid, beveiliging en gebruiksgemak. Vanaf de oprichting in 1994 is de Assa Abloy groep gegroeid van een regionaal bedrijf met 4700 medewerkers tot een internationale groep bedrijven met een personeelsbestand van 44000 medewerkers. 

Frederik Wittouck – Seamless Flow Manager Benelux – vertelt ons over de implementatie van de nieuwe telefonie-oplossing en de voordelen die hij ondertussen heeft ondervonden.

“ASSA ABLOY had nood aan een moderne telefonie-oplossing ter vervanging van de bestaande oudere telefooncentrale. We zochten een flexibele oplossing waarbij we een gepersonaliseerde callflow konden instellen om een goede doorstroming van de binnenkomende oproepen te realiseren. Daarnaast zochten we een doordachte oplossing om onze beide sites (in Wemmel en Nieuwpoort) met elkaar te verbinden.”

"BKM heeft met hun oplossing onze verwachtingen zeker ingelost. Dankzij de overschakeling naar een andere operator hebben we fors kunnen besparen op onze gesprekskosten. Alle overtollige ISDN-lijnen hebben we bovendien vervangen door één SIP trunk.

“Het IP telefonieplatform integreert naadloos de beide sites en maakt ze redundant. We integreerden ook onze faxlijnen, waardoor een binnenkomende fax naar een mailbox doorgestuurd wordt, wat resulteert in een bijna paperless omgeving.”

“Een ander belangrijk voordeel voor ons is het eigen beheer van de telefooncentrale. Eén van onze IT-engineers heeft een doorgedreven admin-opleiding gevolgd en is nu in staat de centrale volledig zelf te beheren.”

“De samenwerking ging bijzonder vlot. Een goede communicatie met de projectleiding en de service engineers, een planning die gerespecteerd werd,… We kunnen niet anders dan positief zijn.”

BLIJF OP DE HOOGTE

Wij houden onze klanten up-to-date met de BKM Update.

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF