De implementatie van ons nieuw communicatieplatform zorgde ervoor dat we goedkoper kunnen bellen en dit vanuit elke vestiging

Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

De RPM Belgium Vandex Group is ontstaan door de samenwerking van twee toonaangevende bedrijven die hoog-performante polymeren en cementeuze materialen ontwikkelen, produceren en verkopen. Door deze vereende krachten is de RPM Belgium Vandex Group een erkend wereldleider in, en een sterke leverancier van materialen die de duurzaamheid en levensduur van constructiebeton structuren verbetert.

We spraken met Martin Evrard, Supply Chain, Logistics & Production Manager: "Onze telefooncentrale was reeds behoorlijk oud en onze vroegere leverancier had de support stopgezet. Tijd voor iets nieuws dus! We namen contact op met BKM en ze stelden ons een IP-based Mitel-centrale voor. Het bleek een ideaal product te zijn om onze drie bedrijven aan elkaar te koppelen, twee in Duitsland én onze hoofdzetel in België."

"Het feit dat we drie bedrijven aan elkaar konden koppelen en via IP gratis naar elkaar konden bellen is voor ons uiteraard een groot voordeel. Ook het gebruik van Mitel Unified Communications-oplossing was voor ons een schot in de roos. Dankzij deze software weten e altijd wie er wanneer beschikbaar is, kunnen we chatten met elkaar, eenvoudig een conferentie opzetten, etc." 

“De implementatie van ons nieuwe communicatieplatform zorgde ervoor dat we goedkoper kunnen bellen en dit vanuit elke vestiging. Als we naar klanten of leveranciers bellen die in een land gevestigd zijn waar wij eveneens een firma hebben, bellen we aan een lokaal tarief. Dit alles maakt ons werk een stuk gemakkelijker.”

“De installatie op de drie vestigingen heb ik samen met een engineer gedaan. Alles verliep prima en professioneel. Ik vind het daarom ook heel belangrijk dat er goede engineers zijn die op de hoogte zijn van de technologie en die flexibel zijn wat betreft de wensen van de klanten en de gebruikers.”

“Als er zich problemen voordoen kan je altijd terecht op hun helpdesk. Daar zoeken ze tot een oplossing gevonden wordt van het probleem, ook al betekent dit dat er contact moet opgenomen worden met derde partijen zoals providers, leveranciers, etc. Wat er ook gebeurt, BKM zet de klant steeds centraal.”

BLIJF OP DE HOOGTE

Wij houden onze klanten up-to-date met de BKM Update.

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF